Naturfotodager - opptil 40% rabatt

0

Fotografering ute om vinteren

Vi har samlet noen råd som gjør at du får enda mer ut av motivene i den kalde årstiden.

Vinteren byr på fantastiske motiver: frossen is, snødekte vidder, snøkrystaller, det spesielle blåtimelyset og mye mer. Men det er ikke bare enkelt å få kontroll på eksponering, kontrast og hvitbalanse når gradestokken i tillegg kryper langt under null. Vi har samlet noen råd som forhåpentligvis gjør at du får enda mer ut av motivene i den kalde årstiden.

Hvordan få hvit snø i bildene dine

I denne videoen deler vi noen tips om hvordan du får bedre bilder når det er snø og kaldt ute.

Refleksskjerm til å lette opp skyggene

Forme og lett opp det skarpe utelyset. En refleksskjerm med sølvfarge øker lysintensiteten og gir et mer "crispy" høylys og klare farger mens en hvit refleksskjerm gir lyset et mer naturlig og mykere preg.

Du er kanskje også interessert i

Inspirasjon og kunnskapsartikler

0

Kompakte nybegynnerkamera

Kompaktkameraene har innebygget objektiv - du kan altså ikke bytte objektiv.
Les mer
0

Vlogge med litt bedre kvalitet

Mange bruker mobilen til vlogging, vil du ta steget opp og levere bedre kvalitet?
Les mer
0

Gjør fotograferingen din bedre

Vi har alle vært nybegynnere innenfor fotografering – og dette er de beste tipsene!
Les mer
0

Systemkamera for deg som er ny

Systemkamera er en fellesbetegnelse på kameraer som har utskiftbar optikk.

Les mer
0

Objektiver som er ekstremt lyssterke

For deg som vil ha unik bokeh og mulighet til å jobbe med dybdeskarpheten.

Les mer
0

Oslo Street Smart

8. til 14. mai hos Foto.no Oslo
Vi inviterer til en fest av en workshop, med fokus på det som betegnes som street photography.

Les mer