Sigma 35mm f/1.2 DG DN Art Sony E Sigma 35mm f/1.2 DG DN Art Sony E Sigma 35mm f/1.2 DG DN Art Sony E

Sigma 35mm f/1.2 DG DN Art

Sony E

16 974,-
Bestillingsvare
  • 0Butikklager, Bergen
  • 0Hovedlager
  • 0Skøyen
0

Gratis kurs i digital fotografering

Flere datoer tilgjengelig.

Få med grunnkurs på kjøpet når du handler hos Foto.no.

0

Sigma Høst-Cashback

Nå kan du få opptil 2.000,- kroner i Cashback på utvalgte objektiver fra Sigma.

Sigma 35mm F/1,2 DG DN ART - et raskt, skarpt og ekstremt lysterkt objektiv

Sigma 35mm f/1,2 DG DN Art er det første objektivet fra Sigma som har blenderåpning på f/1,2 og autofokus. Derfor er dette et ekstremt lyssterkt objektiv med en brennvidde som egner seg til sosiale sammenhenger, portrett med miljø, bryllup-, mat-, landskap- og gatefotografering og mange andre situasjoner. Den store blenderen gir deg veldig liten dybdeskarphet og en lekker diffus bakgrunnskarphet.

Fordeler

  • Lyssterkt objektiv med liten dybdeskarphet
  • God for fotografering i svakt lys
  • 11 avrundede blenderlameller gir myk bokeh (bakgrunnsuskarphet)
  • Fullformatsobjektiv tilpasset for speilløse systemkamera (DN) med høy optisk ytelse
  • Passer for både film og foto
  • Blenderringen kan justeres trinnvis eller ved myk vridning
  • Værtett konstruksjon

Lyssterkt objektiv for myk bakgrunn og for fotografering i svakt lys

Takket være den store blenderåpningen er objektivet veldig lyssterkt noe som innebærer at du kan fotografere selv i veldig svakt lys. I tillegg til stort lysinnslipp, gir en stor blender deg også muligheten til å fotografere med liten dybdeskarphet. Liten dybdeskarphet gir deg en myk bakgrunn. Objektet i bakgrunnen forblir skarpt. Objektivets elve blenderlameller sørger for at bakgrunnuskarpheten blir myk og behagelig å se på.

Fullformatsobjektiv for speilløse systemkamera med høy optisk ytelse

Sigma 35mm F1.2 DG DN Art har benevnelsen DN, som betyr at det er tilpasset for speilløse systemkamer. Fordelene med et DN-objektiv er at de har kortere registeravstand mellom objektiv og kamera, hvilke medfører at konstruksjonen blir mer kompakt. Objektivet oppnår de høye kravene som stilles på oppløsninger på over 50 millioner piksler.

Rask og stille autofokus

Objektivet har en Hyper Sonic Motor (HSM) som gir en rask og stille fokusering. Den manuelle fokusen er av typen ”focus-by-wire” med optimert vrimomentinnstilling for at du skal kunne fokusere så nøyaktig som mulig. Blenderringene har en ”de-click”-funksjon der du kan gå fra trinnvis til trinnløs justering, noe som muliggjør myke og fine bevegelser - perfekt for videoinnspilling!

Vann- og oljeavisende belegg

Objektivet er konstruert for å motstå vannsprut og støv ved hyppig bruk. Det fremre og bakre linseelementet har et vann- og oljeavvisende belegg for å gi deg best mulig resultat.

Leveres med

  • Sigma 35mm f/1,2 DG DN Art
  • Solblender
  • Fremre- og bakre objektivdeksel

Produktinformasjon

Hovedkategori Objektiver til kamera og video
Modell 35mm f/1.2 Art
Produktkategori Kameraobjektiv
Produkttype Speilløst
Produsent Sigma


Produsentens varenr341965
58882